RSS

La pescuit de fonturi

21 Ian

După 3 ore de sortat și descărcat, mă simt ca atunci cînd dau la pește. Stau mult, prind puțin și de fiecare dată sunt bucuros de parcă m-ar mai face mama o dată!

Am strîns o arhivă de vreo 150 de fonturi cu (ATENȚIE!!!) diacrtice! (APLAUZE!!)

Am muncit mult, dar sunt fericit.

Vă dau și vouă și-mi cer scuze că printre cele cu diacritice mai sunt niște fonturi cu imagini și alte chestii. Nu le sortez, nu-s multe, vreo 10. Le ștergeți voi dacă vă deranjază, că știți unde-i butonul de delete.

Înafară de cele spuse, vreau să vă rog, insistent și imperios NU FRAUDAȚI! Fonturile sunt doar pentru uz propriu. Nu le folosiți în publicații. Toate drepturile aparțin autorilor lor și nu intenționez să mi le asum, ci doar să ușurez munca altora care vor să scrie corect românește!

Iată fișierul cu fonturi. Ca de obicei, dați click dreapta, save target as/salvează fișierul ca și download. Apoi modificați teminația .jpg în .zip, dînd click dreapta pe fișierul salvat apoi rename/redenumire. Sper să vă fie de folos !

Cu ochii cît cepele,

Adici.

 
20 comentarii

Scris de pe Ianuarie 21, 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , , ,

20 responses to “La pescuit de fonturi

  1. Anonim

    Mai 9, 2012 at 11:39 pm

    Mersi frumos pentru fonturi🙂

     
  2. adici

    Mai 14, 2012 at 5:41 pm

    Cu plăcere! Sper să-ți fie de ajutor în ceea ce faci!

     
  3. adici

    Iunie 3, 2012 at 9:16 am

    Să-mi spui care ți-a plăcut cel mai mult.

     
  4. Anonim

    Iulie 22, 2012 at 10:35 am

    Multumesc mult! Eu cautam fonturi cursive cu diacritice, dar am vazut o tona faine de tot care… m-au bagat la idei!!! I🙂 Multu’ inca o data!

     
  5. adici

    Iulie 22, 2012 at 9:28 pm

    Cu plăcere! Două sau trei dintre fonturi sunt interzise pentru uz comercial – dacă este cazul !🙂 În rest, sper să vă ajute ! Ca o mică sugestie, fonturile cu detalii florale/animale/umane merg foarte bine în photoshop, transformate ca strat normal apoi colorate, cu buckett tool.

     
  6. Cosmin

    Septembrie 11, 2012 at 12:02 pm

    Salut, tocmai eram în căutare de font pentru titlurile blogului. Nu am citit alte postări de ale tale, așa că spune-mi de ce folosești uploadul fișierelor zip ca jpg? WordPress de pe .com nu permite uploadarea altui fel de fișiere decât cele imagine?

     
  7. adici

    Septembrie 11, 2012 at 6:41 pm

    Salut ! Varianta de blog gratuită .com permite încărcarea fișierelor .pdf, .doc, .jpg și alte cîteva formate, cred că și de muzică/video, n-am luat foarte bine seama. În orice caz, nu permite .zip, am încercat și am căutat.
    Dacă știi vreo variantă ajutătoare, aș fi recunoscător să mi-o zici și mie.
    E vreo problemă cu zip-ul, după ce îl convertești din .jpg ?

     
  8. Cosmin

    Septembrie 12, 2012 at 6:17 am

    Nu am avut vreo problemă la dezarhivare. Am căutat între timp și așa este.. nu permite upload platforma. Eu am folosit de prima dată wordpress instalat pe server, așa că eram pe dinafară, mi s-a părut ciudat. O soluție ar fi să folosești servicii terțe ca box.com sau dropbox.com, ca să urci fișierele și doar le pui linkul acela.

     
  9. Cosmin

    Septembrie 12, 2012 at 7:23 am

    A, îmi mai place și minus.com. O interfață foarte simplă, drag&drop orice și îți dă linkul imediat, fără reclame, etc.

     
  10. adici

    Septembrie 12, 2012 at 3:53 pm

    Foarte bună ideea cu site-urile astea! Dropboxul îl știu. Nu m-am gîndit pînă acum.

     
  11. Batranelul

    Septembrie 27, 2013 at 12:44 pm

    Adici, daca ai mai avea acel pachet de fonturi si m-ai putea ajuta cu el, ti-as fi recunoscator!
    Link-ul pe care l-ai pus nu mai functioneaza.

     
  12. adici

    Octombrie 4, 2013 at 7:37 pm

    Salut! Scuze că am răspuns așa tîrziu. Am verificat linkul și merge. Fă click dreapta pe el și selectează „salvează linkul ca”. Ar trebui să funcționeze.

     
  13. Batranelul

    Octombrie 4, 2013 at 7:39 pm

    Ok, multumesc frumos!

     
  14. adici

    Octombrie 4, 2013 at 7:42 pm

    Dacă nu funcționează, îl voi trimite cumva. Let me know!

     
  15. Juvete

    Noiembrie 16, 2013 at 7:19 pm

    Salut, nu reușesc să descarc, la link ul dat e o pagină albă, e posibil să mi le trimiți la email? Dacă voi fi obligat să creez eu câteva.

     
  16. adici

    Noiembrie 22, 2013 at 2:21 pm

    Salut. Pagina albă apare dacă faci click stînga(click normal) pe cuvîntul subliniat. În schimb, dacă faci click dreapta și „save target as”, îți va apărea direct o fereastră de salvare a fișierului. Succes !

     
  17. ovydik

    Iunie 16, 2014 at 6:02 pm

    Multumesc mult. Tare mi-au fost de ajutor!!

     
  18. adici

    Iunie 17, 2014 at 4:10 pm

    Cu plăcere ! Sper că ți-au fost de folos.

     
  19. Marius Socaciu

    August 25, 2014 at 7:32 am

    Excelent😉 mersi.

     
  20. adici

    August 31, 2014 at 12:49 pm

    Mă bucur că vă place colecția de fonturi !😀 Scriere plăcută!😀

     

Lasă un răspuns

