RSS

Partituri de chitară clasică, telenovela continuă

20 Ian

      Am ajuns la Francisco Tarrega. Este greu să alegi din opera lui, mare și ațoasă, cele cîteva piese care să sune și bine și să fie și abordabile. Mi-am rupt prea des degetele în prestabilitele sale, ca să mai simt rapid plăcerea unei piese de Tarrega, de aceea am pus aici cele cîteva piese care încă mai îmi sunt la inimă. Lipsesc Lagrima și Adelita care-s prea bine cunoscute, însă n-am putut renunța la Alhambra, care este, la urma urmei, bestială. Nu vă avîntați în piesele lui ! Cer muncă multă, după părerea mea.

Adaptări făcute de către Tarrega :

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 20, 2011 în Muzica

 

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

