RSS

Fără nume

18 Mar

Mi-ar face plăcere să primesc un feed-back de la cei care se uită pe acest blog. Am văzut că au fost cîteva vizite. Si cîtiva care au făcut download. O înjurătură sau un bunăziua nu strică niciodată. Mai ales că, din cîte stiu, nu e nevoie să ai un blog aici, ca să lasi un reply, trebuie doar să ai bunăvointă🙂

 
Un comentariu

Scris de pe Martie 18, 2009 în Uncategorized

 

One response to “Fără nume

  1. Jan Timus

    Iunie 2, 2009 at 8:21 pm

    Dragă Adici, mă bucur că am dat în sfârşit de tine! Tu te plângi că ai doar vreo 16 vizitatori pe zi. Eu ce să mai zic ?! În zilele bune am 2, 3! Oricum, nu asta e important, cum nu e chiar aşa de important nici feed-back-ul. Realmente important e să faci cea ce-ţi place. Se vor găsi destui care să-ţi rămână recunoscători în adâncul inimii – şi asta e de ajuns. Să nu fim legaţi de fructele acţiunilor noastre!
    În altă ordine de idei, apreciez generozitatea şi calitatea blogului tău. Promit să mai vin pe aici ori de câte ori am timp. Adică mai ales în vacanţă! Închei, dorindu-ţi clipe de linişte şi de lumină!

     

Lasă un răspuns

