RSS

Nouă serie de partituri

08 Mar

Este rîndul lui Chopin. Doar el, pentru că am mai multe. Toate-s adaptate pentru chitară clasică – nu știu precis de cine, doar cîteva de Tarrega.

Atenție, însă, nu vă aștepați ca partiturile să fie exact ca la pian (poate-i de prisos ceea ce spun). Transpoziția face ca unele prestabilite să fie foarte dificile; unele note le găsiți pe corzi pe care nu sunt cîntate în mod obișnuit și uneori coarda 6 este coborîtă în Re. Citiți cu atenție partitura înainte de a vă apuca să o încercați la chitară. Ele sună remarcabil de bine, dacă reușiți să le duceți la nivelul impus de autor.

Din punctul meu de vedere, Chopin pe chitară este chiar mai mult decît puteți cere de la o piesă muzicală în genere.

Așadar, în ordine aleatorie :

Pînă data viitoare,

Spor la frînt degetele pe grifuri. Inspirație!

Adici

P.S. : Pentru mai multe partituri, vă rog vizitați celelalte posturi, din secțiunea HOME sau în Download. Cu plăcere!

 
2 comentarii

Scris de pe Martie 8, 2009 în Muzica

 

Etichete: , ,

2 responses to “Nouă serie de partituri

  1. zipp media

    Octombrie 20, 2009 at 5:10 am

    Servus… am obs. ca ai postat tot felul de partituri…o intrebare, ai cum sa faci rost de ceva partituri pian ale compozitorilor romani(ex Sabin Dragoi, Carmen Petra, etc.) thks. and if i can help u some times with something, let me no pls.

    Adi
    ZippMedia

     
  2. Irina

    Octombrie 23, 2009 at 8:02 pm

    Multumesc, am download-at Hesse..desi le-am citit, m-am bucurat sa le gasesc.

     

Lasă un răspuns

