RSS

Scurtă paranteză pătrată – Partituri de chitară clasică

26 Ian

Pentru că știu că toată lumea se omoară cu cititul și nu vreau să vă supraîncarc, am zis să luăm o pauză muzicală în aruncarea mea ordonată cu lopata a fișierelor cu totul și cu totul neinteresante și culturale.

În deplin îngenuu îmi spun că „lasă, cîndva o să intre unu și-o să descarce bunătate de fișiere și-o să fie fericit și-o să ajung și eu cu un pas mai înlăuntrul raiului”, doamne-ajută!

Deci, astăzi, Bach și Beethoven și, o piesă din Albeniz, ca să nu stric bunătate de ordine alfabetică.

Să vă zic și ce.

Păi, din Albeniz – Leyenda(cu tabulaturi) alias Asturias(fără tabulaturi). Credeti-mă, e aceeași piesă !  Numai că…

paranteză rotundă

…niște băieți deștepți s-au gîndit ei ce mișto ar fi dacă incultura s-ar confunda cu grîul crescut  și, ce-au zis, facem noi niște note mai mișto pe care să le poată citi maneliștii, să cînte și ei pe note, că e și ei oameni. booon și-au inventatără ăștia chestiile alea ca niște bube rîioase.

închidem paranteza

…în cel fără tabulaturi e deeeestul de nasol să cînți (după opinia mea de novic – fără e, că-s băiat) pentru că nu are niiiicioooo indicatie. dar nicio indicatie. nu tu ritm, nu tu digitatie, nu tu nimic. (cred că-s novic,totusi) în celălalt, unde ie toate astea, ie și tabulaturile care, după cum vedeți, numai cînd le-am pronuntat numele, m-am și defectat.

Deci…vorba bancului…vestea proastă e că ne scufundăm și murim; vestea bună e că luăm 10 premii oscar la treaba asta.

Bach : Cer – Suita nr.1(Preludiu)      și    Mică Suită      și    Menuet-G

Beethoven :    Sonata lunii

P.S : Cum mama lor or avea ăia răbdare să scrie sau să cînte sau să orice după alea? Doaaamneeee, inventiv ai mai fost, doamne!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 26, 2009 în Muzica

 

Etichete: , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

