RSS

Leonard Cohen, nu, nu muzică, tot cărți.

22 Ian

Mdaaa…am ajuns la litera C în alfabetul meu goethian și am una dintre marile mele probleme existențiale : Cum fac eu să uploadez dintr-odată toate cele 4 părți ale fiecărei cărți (Joaca preferată și Frumoșii Învinși) fără să zipez fișierul?

E grele, dom’le! (cum ar zice un bun prieten al meu, literat, desigur) 

E și multe și grele. (cum îmi place să adaug cu un stress sîrbesc vădit).

În ideea că poate-mi va răspunde cineva, vreodată, scriu : mai am unele întrebări existențiale : cum apar furnicile direct pe frimiturile de pe podeaua mea?!

Întrebare aproape elucidată de alți doi prieteni. Unul mi-a dat un link, zicînd că după ce voi citi ce scrie acolo, mă calmez – l-am deschis, crezînd că e ceva în domeniu, dar era numai o analiză a psihismului adolescentin. Mult mai abil celălalt, mi-a răspuns : „Păi dacă le e fomiță?!”

Și totusi : cum apar, domn’e?!

În fine, ca să nu vă plictisesc prea tare, atașez în cele ce urmează două dintre cărțile lui Cohen, destul de la modă :

„Joaca preferată”         și            „Frumoșii Învinși”

Cartea 1                                   – Cartea 1 – Istoria Tuturor

Cartea 2                                   – Cartea 2 – Scrisoare

Cartea 3                                   – Cartea 3 – Frumoșii învinși

Cartea 4

Postfață

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 22, 2009 în Literatura

 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

