RSS

Partituri pentru începători

11 Ian

Pentru cei mai începători dintre începători, am transcris de curînd, în forma cea mai frumoasă posibilă (heh!), 4 piese.

Sunt simple, sunt plăcute, contribuie la exersarea mîinii drepte (little elf, în special) și a prinderilor specifice și sunt CLASICE! Știu, știu… Îmi pare rău, atîta știu și eu. Numai că nu vor prinde rău nimănui, ca exercițiu, mai ales că le veți învăța cu siguranță foarte repede. Și-apoi, nu strică niciodată să știi puțin din toate, nu-i așa?

Deci, tăiați-vă frumos unghiile de la mîna stîngă, luați poziția corectă, așezați chitara pe piciorul stîng, spatele drept…așa…așa! Bravo! Și apăsați pe linkul de download!

Bonne chance! – cum ar zice englezul și numai bine!

Două Valsuri de Carulli;

The little elf;

Mazurca.

 
5 comentarii

Publicat de pe ianuarie 11, 2012 în Muzica

 

Etichete: , , , ,

5 responses to “Partituri pentru începători

  1. Maria

    martie 23, 2012 at 7:33 am

    nu mi se par deloc de incepatori. as vrea sa intreb daca ai partituri de pian ca tare mi-as dori cant ceva nou!

     
  2. adici

    martie 23, 2012 at 11:56 am

    Salut ! Știi chitară ? Pentru mine au fost printre primele piese abordate, în studiu, sigur, înaintea exercițiilor de bază.
    Am partituri de pian, dar mi-ar fi mai ușor dacă mi-ai spune cam ce ai vrea – nivel, autor, etc.
    Eu nu postez partituri de pian în blog, nefiind domeniul meu, de aceea aș vrea să știu pe ce să mă axez.
    Numai bine!

     
  3. brindusa

    decembrie 27, 2012 at 8:13 pm

    Salve , sunt Brindusa si tocmai am primit cadou ceea ce-mi doream acum 20 de ani ,am facut cateva lectii de pian acum 20 de ani dar neavind bani nu am continuat. acum nu imi amintesc mai nimic . ai cumva lectii in care se explica semnele de pe partitura?

     
  4. Victor

    ianuarie 15, 2013 at 11:51 am

    Buna! Brandusa intra pe Scribd http://www.scribd.com si ai sa gasesti acolo totul despre pian :) da un search la “metoda de pian”

     
  5. Anonim

    aprilie 7, 2013 at 4:38 pm

    eu as vrea sa invat mai multe despre pian.eu fac lectii dar cred ca nu am sa mai fac prea multe asa ca ajutatima sa le demonstrez parintilor mei ca sunt talentata!!!VA ROG!!!

     

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.